Tristar KZ-2248 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar KZ-2248 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Koffie_addict 20-03-2012
Geschreven voor: Tristar KZ-2248 zwart, rvs

Heb een paar apparaten geprobeerd, die in deze prijsklasse allemaal waar-de-loos bleken. Slechte smaak, plastic afwerking, verschuiven wanneer de piston aangedraaid wordt; deze heeft dat allemaal niet. Degelijke kwaliteit, duurzaamheid kan ik na een paar dagen nog niet zeggen. Melk schuimen gaat ook prima.

Voor een student als mijzelf een uitkomst en vele malen beter dan gewone filterkoffie of Senseo.

5arjan8 11-02-2012
Geschreven voor: Tristar KZ-2248 zwart, rvs

Mijn vorige apparaat maakte veel betere koffie. Bij dat apparaat werd er pas water door de koffie gedrukt als de druk door stoom was opgevoerd. Deze Tristar werkt met een soort pompjes (die veel herrie maken). Onnodige constructie lijkt mij maar vooral vervelend omdat het water niet echt heet hoeft te zijn voor hij gaat pompen.

Bob57 17-04-2012

Vage mening.
Wat was bijvoorbeeld je 'vorige apparaat' waar je zo vol lof over praat?
Laatste zin is wartaal.

take-it-izi 01-10-2011
Geschreven voor: Tristar KZ-2248 zwart, rvs

Ik kan hoornaar zijn mening alleen maar bijtreden. Mijn vader heeft zijn Tristar espressomachine, die hij destijds bij Kruidvat op de kop getikt heeft voor om en bij de 50 Euro, ook jarenlang tot zeer grote tevredenheid dagelijks kunnen gebruiken. Een echte krachtpatser die het maximum aan aroma's uit de versgemalen koffiebonen perste. En ik heb menig lekker tasje koffie met mooie schuimkraag mogen meedrinken. De machine intussen tot op de draad versleten en nu klaart een ander onbekend merk de klus hoewel veel minder lovenswaardig dan de Tristar. Pa weldra jarig weet ik wat ik hem cadeau ga doen. Al googelend blij te lezen dat het toestel nog vlot verkrijgbaar is o.a. bij Redcoon wel iets duurder voor rond de 73 Euro.

Hoornaar 06-07-2011
Geschreven voor: Tristar KZ-2248 zwart, rvs

Op zoek naar een espressomachine, allerlei dure apparaten gezien in chique winkels met opgeleid personeel, of in ieder geval personeel dat heel graag een dure machine wilde verkopen, kwam ik bij de Praxis die de Tristar in de aanbieding had voor 50 euro of zo. Jaren plezier gehad van de machine, niet kapot te krijgen. Tja tot ie op was en allerlei rare geluiden begon te maken en koffie te lekken. Snel weer op zoek naar een nieuwe..